Mobiilikirkko

Lohdun sanoja

Valoa pimeään

Jumala, auta meidät ennallemme, anna meidän nähdä kasvojesi valo, niin me pelastumme. (Ps 80:3)

Pimeydessäkin koittaa oikeamieliselle valo. Vanhurskas on anteeksiantava ja laupias. (Ps 112:4)

Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. (Ps 119:105)

Sinulle ei pimeys ole pimeää, vaan yö on sinulle kuin päivänpaiste, pimeys kuin kirkas valo. (Ps 139:12)

Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa. (Fil 4:7)

Ihmeellinen on sinun armosi, Jumala! Sinun siipiesi suojaan rientävät ihmislapset. (Ps 36:7)

Hän paljastaa syvimmät salat, tietää sen, minkä pimeys peittää, hänen luonaan asuu valo. (Dan 2:22)

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. (Joh 1:4)

Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo. (Joh 8:12)

Kun huolet painavat mieltäni, saan sinulta lohdun ja ilon. (Ps 94:19)